The Bugs Bunny Birthday Blowout (1990)

Alternatieve titels: The Bugs Bunny Blowout | Happy Birthday Bugs

Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Kemco
Uitgegeven door Kemco

Side-scrolling game gebaseerd op de bekende Looney Tunes ster. De fan-club van Bugs Bunny heeft een groot feest georganiseerd voor de 50ste verjaardag van Bugs. Het is een feest waar de overige Warnes Bros. Toons niet uitgenodigd zijn. Iedereen is erg jaloers, omdat Bugs alle aandacht krijgt.

1,5
nuf
Ongeinspireerde platformer die ook nog eens veel te makkelijk is.. Zo makkelijk dat je er hersenloos doorheen kan springen.

avatar van royals
Hele leuke platformer. Alleen zou ik willen dat ze een moderne versie hiervan maken met geupdate graphics.