The Uncertain: Last Quiet Day (2016)

Alternatieve titel: The Uncertain - Episode 1: Last Quiet Day

PC / Macintosh

Ontwikkeld door New Game Order
Uitgegeven door New Game Order

Last Quiet Day is een verhaalgedreven avonturenspel dat zich afspeelt in een post-apocalyptische wereld. Vanuit het perspectief van de technische robot RT-217NP, die erg nieuwsgierig lijkt te zijn naar het menselijk ras, verken je geschiedenis van deze lang uitgestorven soort. Test je vaardigheden, los verschillende puzzels op en neem noodlottige beslissingen om achter de verborgen waarheid van je voorgangers te komen.