The Uncertain: Light at the End (2020)

Alternatieve titel: The Uncertain - Episode 2: Light at the End

PC / Macintosh

Ontwikkeld door New Game Order
Uitgegeven door META

De mensheid is lang geleden vergaan. Robots regeren nu de aarde. In dit vervolg op The Last Quiet Day sluit de robot RT-217NP zich aan bij een kleine groep gelijkgestemde machines, vastbesloten om de weinige overlevende mensen te helpen. Als een van deze overlevenden, een meisje genaamd Emily, zul je moeten overleven in een mechanische wereld vol mysteries. Leer samen te werken met de robots en ontdek de waarheid achter het verdwijnen van de mensheid.