SteelRising (2021)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Spiders
Uitgegeven door Nacon en Bigben

Het jaar is 1791 en het automata-leger van koning Lodewijk XVI terroriseert de inwoners van Parijs. Sluit je aan bij de revolutie als Aegis, origineel gebouwd als bodyguard voor Marie Antoinette, en vecht tegen dit schrikbewind. Zuiver de straten en daken van Parijs, stort je in de machtsstrijd tussen de verschillende facties die Frankrijk willen hervormen en probeer de loop van de geschiedenis te veranderen!

Vind dit zeer intrigerend.