Bless Unleashed (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
multi player / online

Ontwikkeld door Round 8
Uitgegeven door Neowiz en Bandai Namco

Betreed de wereld van Bless Unleashed en trotseer diens ongetemde landschappen. Van de vredige en prachtige bossen van de Ribus Federation tot aan de verraderlijke Uncharted Regions. Hoe meer je ontdekt, hoe meer verhalen en avonturen je zal tegenkomen. Kies uit een van de vijf klassen, elk met een eigen combo-gedreven gevechtsstijl, en werk samen om de vele bedreigingen die het land teisteren te elimineren.