Potionomics (2021)

Simulation / Card

Ontwikkeld door Voracious
Uitgegeven door XSEED

De heks Sylvia zit tot over haar oren in de schulden. Om deze te kunnen aflossen zal ze haar toverdrankwinkel moet transformeren in een bloeiend bedrijf. Het brouwen van drankjes is echter evenzeer een wetenschap als een kunst. Probeer unieke combinaties van ingrediënten te vinden en ontdek nieuwe recepten. Bouw een band op met je klanten, leveranciers en concullega's, en zorg dat je winkeltje een legende wordt onder avonturiers!