Feather (2019)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Samurai Punk
Uitgegeven door Samurai Punk

Feather is een vogelsimulatiespel dat perfect is om even helemaal tot rust te komen. Kruip in de huid van een vogel en verken in je eentje of met andere spelers prachtige locaties terwijl je door de lucht zweeft. Geen vijanden, geen gevechten, geen bedreigingen, gewoon een vredige vlucht. Dankzij de passieve multiplayermodus in Feather kun je je aansluiten bij een zwerm, maar je kunt ook zonder andere vogels relaxen. Verken een uitgestrekte open wereld en vind overal nieuwe liedjes. Geniet van een prachtig eiland dat reageert op je aanwezigheid met tonen en ritmes die het menselijke begrip te boven gaan.