Foregone (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Action / Platform

Ontwikkeld door Big Blue Bubble
Uitgegeven door Big Blue Bubble

Dit is een snelle 2D-actieplatformer in pixel-art. Verzamel een arsenaal aan krachtige wapens en ontrafel een verhaal van spijt en samenzwering terwijl je je een weg baant door hordes vijanden om Calagan te redden. Jaren na een verwoestende oorlog wordt de stad Calagan opnieuw belegerd door een allesvernietigende kracht die bekend staat als de Eg. Als de sterkste supersoldaat van de stad is het aan jou om de oorsprong van de Harrow te onderzoeken en te voorkomen dat zijn gereanimeerde volgelingen je huis verwoesten. Maar de Eg wekt niet alleen de doden op. Het haalt herinneringen op die beter vergeten kunnen worden.