Wild Wheels (1991)

Atari ST / Commodore Amiga / PC
Racing / Sports

Ontwikkeld door Red Rat
Uitgegeven door Ocean

Wild Wheels is een spel waarin twee teams van vijf auto's de bal in het doel van het andere team proberen te krijgen. Per gemaakt doelpunt krijg je punten toegekend. Je kan extra punten verdienen door het doen van risicovolle manoeuvres en door het vernietigen van alle vijandelijke auto's.

avatar van FlorisV
mrdig schreef:

Mooi man.

Leuk om te zien hoor! Moet zeker voor die tijd toch wel cutting edge geweest zijn.

mrdig schreef:

Mooi man.

In Street Racer op de SNES zat ook een rocket League modus, deze is net paar jaar ouder

centurion81 schreef:

Ja nice dat las ik laatst ook. Daarnaast zijn er nog meer Rocket League achtige games:
Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars (2008 ),
GTi Club: Supermini Festa (2010),
Soccer Rally (2012),
Soccer Rally 2 (2014)

Deze Wild Wheels is voor zover ik weet wel de 1e variant. Geinig.