The Great Ace Attorney 2: The Resolve of Ryuunosuke Naruhodou (2017)

Alternatieve titel: Dai Gyakuten Saiban 2: Naruhodō Ryūnosuke no Kakugo

Nintendo 3DS / Android / Apple iOS

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Deze game speelt zich kort na de gebeurtenissen van deel 1 af. Wederom kruisen de paden van Susato Mikotoba en Ryūnosuke Naruhodō. Wat volgt is een reeks van rechtszaken en mysteries die alle onbeantwoorde vragen zullen beantwoorden. Je zult detectivewerk moeten verrichten, waarbij je onderzoek doet, mensen zult moeten ondervragen en items verzamelen. Deze kennis gebruik je vervolgens in de rechtszaal, om te bewijzen dat je cliënten onschuldig zijn.