Caretaker (2019)

Nintendo Switch / PC / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Pulsetense
Uitgegeven door Playstige en Pulsetense

Je bent een onderzoeksjournalist die 'honger' heeft naar een flitsend nieuwsverhaal. Je hebt het nieuws gehoord van een verzorger in deze industriële faciliteit die gek is geworden en al zijn collega's heeft vermoord. Nu is de stedelijke legende dat deze 'conciërge' is teruggekeerd naar deze industriële faciliteit en dat mensen dit 'monster weer tot leven hebben gewekt'. Je wilt deze mythe ontdekken. Je hebt honger naar waarheid en misschien heeft deze verzorger honger naar iets anders.