Silent World (2020)

PC / Nintendo Switch
Adventure / Action

Ontwikkeld door GniFrix
Uitgegeven door CFK

De wereld die je ooit kende, is ten prooi gevallen aan nucleaire verwoesting. Je bent alleen in deze nieuwe wereld en begint je zoektocht naar andere overlevenden. Mutanten zwerven door de verwoeste stad, en je moet je stil verplaatsen om hen en de dodelijke vallen in de ruïnes te ontwijken. Je wordt alleen geholpen door een lucifer, waarmee je de weg moet verlichten om een veilig pad uit deze vijandige wereld te vinden.