112th Seed (2020)

Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation 4
Platform / Action

Ontwikkeld door Nerd en Slider
Uitgegeven door Eastasiasoft

In een toekomst waarin de aarde onbewoonbaar is geworden en voedsel zo schaars is dat het grootste deel van de mensheid is omgekomen, word jij een zaadje dat de hoop zou kunnen herstellen. Zoek je een weg door de laatste laboratoria die gebouwd werden om een plantensoort te kweken die in staat is in wat voor omgeving dan ook te overleven. Los puzzels op, vermijd vallen, laat planten groeien en zoek de uitgang in dit speelse maar uitdagende pixelart platformspel.