Among Us (2018)

Android / Apple iOS / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Party
multi player / online

Ontwikkeld door InnerSloth
Uitgegeven door InnerSloth

Speel met 4-10 spelers online of via lokale WiFi wanneer je probeert je ruimteschip voor te bereiden op vertrek. Maar pas op, want één of meer willekeurige spelers onder de Crew zijn saboteurs die erop uit zijn om iedereen te doden!

• vanaf dinsdag 14 december te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf dinsdag 14 december te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf dinsdag 14 december te koop voor de Xbox One
  • vanaf dinsdag 14 december te koop voor de Xbox Series X/S

avatar van horizon
Keertje met zoontje meegespeeld. Ik begrijp de charme wel. Leuk.

Als partygame lijkt me dit ook best lachen. Ik zou me dit best wel op de Switch zien aanschaffen als de rest van het groepje dit zou afspreken in plaats van Mario Party, Overcooked, Boomerang-Fu of Mario Kart. (zijn we met een man of 7 die elk een Switch hebben dus wel haalbaar).

Anders niet meteen iets wat ik in huis zou halen omdat ik haast nooit met willekeurige mensen speel.

Aantal potjes gespeeld op de Switch. Beetje gaar en simpel als je het met onbekenden speelt en niet kunt kletsen met elkaar. Denk dat de charme er inderdaad in zit om dit met vrienden te spelen..

Desalnietteplus zou ik Weerwolven met vrienden spelen altijd boven Among Us met vrienden spelenn verkiezen.

Teleurstellinkje dus!