Umihara Kawase BaZooKa! (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Saizensen
Uitgegeven door Success

Umihara Kawase BaZookA! is een razendsnel actiespel waarin de speler door middel van ingewikkelde combinaties met zijn bazooka en een hele gave hengel de vijand van het scherm moet jagen. Kies uit 22 unieke characters jouw favoriete krijger en voltooi de uitdagingsmodus van 40 levels. De levels bevatten bewegende platforms, halsbrekende obstakels en vreemd vijandig zeeleven. Zet je schrap voor multiplayeractie van het hoogste niveau, online en offline, in de versusmodus of in een party voor tot wel 4 spelers.