Crown Trick (2020)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door NExT
Uitgegeven door Team17

Betreed een labyrint dat tegelijk met jou beweegt. Waarin het beheersen van de elementen de sleutel is om vijanden te verslaan en de mysteries van deze ondergrondse wereld te ontrafelen. Met een nieuwe ervaring elke keer dat je de kerker betreedt, zul je geheid voor verschillende verrassingen komen te staan. Maar treuzel niet en laat de legendarische kracht van de kroon je steeds dieper brengen!