Demon's Souls (2020)

PlayStation 5

Ontwikkeld door Sony en Bluepoint
Uitgegeven door Sony

Deze volledige remaster en uitbreiding van Demon's Souls nodigt je uit om terug te keren naar het koninkrijk van Boletaria, dat wordt geteisterd door een vervloekte mist, voortgebracht door de slapende godheid, de Old One. Deze mist brengt demonen voort die zich tegoed doen aan de stervelingen. Probeer het alleen door dit zielslopende gebied te brengen, of nodig anderen uit jouw wereld te betreden, met alle gevolgen van dien...

Even Godfall bekeken maar gaat 'm dus niet worden voor mij. Ziet er alles behalve level next en ook niet zo heel boeiend uit. Vond deze gelijk al bij de presentatie best nice ogen. Is wel een kanshebber hier.

Neig toch heel sterk hiernaar. Ziet er heerlijk en ook wel enigszins grensverleggend uit.

Confusie schreef:
Dark Souls 1 t/m 3 en Bloodborne uitgespeeld. Alleen Demon's Souls ontbreekt nog. Deze moet ik dus hebben!

Enigszins grensverleggend? In welk opzicht? De game was in 2009 sowieso grensverleggend.

In de zin dat het er qua visuals tot op zekere hoogte wel next level uitziet afgaande op de onlangs vrijgegeven beelden.

Heeft ook niet zo dat grauwe van het origineel wat het voor mij ook wel aantrekkelijker maakt.

avatar van JacoBaco
Als Nedgame zijn belofte nakomt dan kan ik dit eindelijk gaan spelen eind maart! Nog 2,5 maand .

avatar van solidKevin
JacoBaco schreef:

Hebben ze dan zo weinig exemplaren van de game binnengekregen bij de eerste levering?

solidKevin schreef:

Ik heb nog geen PS5.. Zo bedoel ik het .

avatar van solidKevin
Ah, op die fiets.

Lekker hoor, hier gisteren aan begonnen. Had echt weer eens zin in zo'n Soulsborne game. Al is deze dan ontwikkeld door BluePoint, maar daar merk je niks van. Ik heb het origineel van Demon's Souls nooit gespeeld, maar overal lees en hoor je dat ze zeer trouw zijn gebleven aan het origineel. En dit voelt inderdaad als een game van From Software. Ben eigenlijk wel blij dat ik de game uit 2009 nooit gespeeld heb nu, heerlijk zo'n eerste keer in een game als deze duiken. Het ziet er overigens schitterend uit en speelt als een zonnetje. Laat Bloodborne ook maar heel snel naar 60fps omgezet worden.

avatar van JacoBaco
Mijn PS5 is zowaar al binnen, dus binnenkort snel hieraan beginnen en een week vrij nemen.

Ik las trouwens dat vanaf morgen bol.com 4.000 PS5 consoles binnenkrijgt voor de losse verkoop.

Ik beloof niks, maar dit is mijn bron: Nieuwe voorraad PlayStation 5 in aantocht? Deze week nieuwe levering - techtastic.nl

Veel plezier man.