Demon's Souls (2020)

PlayStation 5

Ontwikkeld door Sony en Bluepoint
Uitgegeven door Sony

Deze volledige remaster en uitbreiding van Demon's Souls nodigt je uit om terug te keren naar het koninkrijk van Boletaria, dat wordt geteisterd door een vervloekte mist, voortgebracht door de slapende godheid, de Old One. Deze mist brengt demonen voort die zich tegoed doen aan de stervelingen. Probeer het alleen door dit zielslopende gebied te brengen, of nodig anderen uit jouw wereld te betreden, met alle gevolgen van dien...

• vanaf donderdag 19 november te koop voor de PlayStation 5

Even Godfall bekeken maar gaat 'm dus niet worden voor mij. Ziet er alles behalve level next en ook niet zo heel boeiend uit. Vond deze gelijk al bij de presentatie best nice ogen. Is wel een kanshebber hier.