Island (2016)

PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Frontwing
Uitgegeven door Frontwing en Prototype

Sanzenkai Setsuna ontwaakt aan de kust van het afgelegen eilandje Urashima, zonder enige herinneringen aan zijn verleden. Door vriendschap te sluiten met drie lokale meisjes, Rinne, Karen en Sara, begint Setsuna een zoektocht naar de geheimen van Urashima. Als ze meer clues over de geschiedenis van het eiland ontdekken, lijken deze gelinkt aan Setsuna's eigen vergeten verleden...