Bugsnax (2020)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S / Apple iOS

Ontwikkeld door Young Horses
Uitgegeven door Young Horses en Fangamer

Bugsnax neemt je mee op een bizar avontuur naar Snaktooth Island. Hier vertoeven de legendarische Bugsnax, wezens die half insect zijn en half snack. Je bent uitgenodigd door de dappere ontdekkingsreiziger Elizabert Megafig, maar ontdekt bij aankomst dat de gastvrouw nergens te bekennen is. Het kamp is een puinhoop en haar volgelingen hebben zich verspreid over het eiland... en ze hebben honger! Het is aan jou om de mysteries van Snaktooth Island op te lossen: Wat is er gebeurd met Lizbert? Wat zijn Bugsnax en waar komen ze vandaan? Maar vooral: waarom zijn ze zo verrukkelijk?

Gratis bij PS Plus, primeurtje, de eerste PS5 game die voor PS Plus wordt aangeboden!

avatar van JacoBaco
Super, nu alleen nog een PS5. Ik heb die van mij via Nedgame besteld voor levering eind maart 2021. Dat zal denk ik de 2e lichting zijn. Vreselijk dat ik nog zo lang moet wachten, maar vaak bij de eerste lichting zitten er nog wat kinderziektes in. En bij de 2e lichting vermoedelijk niet meer of op zn minst minder. (hoop ik)

Duik er zo eens blind in laat me graag verrassen.

Nou. deze game laat nauwelijks zien wat de PS5 kan. Het had zo uit kunnen komen op de PS3.

het is dan ook een multiplatform game, dat zelfs op de switch en iOs draait. Geen verrassing dus...