Hogwarts Legacy (2023)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Avalanche
Uitgegeven door Portkey

Spelers ontdekken het Hogwarts van de jaren 1800. Spelers nemen de rol aan van een student die van een geheim weet dat de tovenaarswereld dreigt te verscheuren. De student kan oude magie waarnemen en beheersen. Spelers moeten beslissen of ze dat willen inzetten om iedereen te beschermen, of zich over willen geven aan de verleiding van duistere magie.

• vanaf vrijdag 10 februari te koop voor de PC
  • vanaf 25 juli te koop voor de Nintendo Switch

avatar van jerome998
Heel interessant!

avatar van bettafish14
Helaas uitgesteld naar 2022, maar hopelijk komt daar een betere game voor terug. Trailer zag er iedergeval veelbelovend uit.

Hopelijk wel echt level next gen dan.

dan ga ik deze effe vergeten en ben ik hopelijk volgend jaar positief verrast.

avatar van JacoBaco
Deze Harry Potter spin-off ziet er helemaal niet verkeerd uit! Ik ben sowieso altijd al een groot liefhebber geweest van fantasy, maar tot Harry Potter voel ik mij totaal niet aangetrokken. Toch wil ik dit (over 1,5 jaar?) wel gaan spelen eigenlijk.

Geen mega Harry fan maar dit zou best een aangenaam en sfeervol gamepje kunnen worden.

Zeker met een lekker ik zit net in level zes extra next sausje erover.

JacoBaco schreef:
maar tot Harry Potter voel ik mij totaal niet aangetrokken

Gelukkig maar, anders had ik je aangegeven als je opgewonden raakte van kleine jongens met een brilletje.

Zie nu pas dat het van Avalanche is.

Moet wel goedkomen dan.

avatar van bettafish14
Hopelijk snel wat meer (goed) nieuws betreft deze game. Blijft toch al een tijdje behoorlijk stil.

Ziet er zeker aardig uit die meest recente gameplay reveal.

Wat mij dan wel gelijk weer opvalt is die toch vrij nadrukkelijk getinte jongen die dan bij wijze van voorbeeld geheel toevallig maar even het voortouw neemt.

Zelfs nog even een glimp van de character creator waar men dan nog even extra benadrukt dat het altijd nog een paar tinten donkerder kan zelfs desnoods desgewenst.

Dit nou weer typisch die gekke tijd waar wij ons in bevinden.

Crazy crazy.

Even een blanke boy showen die dit allemaal gaat doen.

Iets dat je gewoon niet eens meer aandurft eigenlijk.

Heb je ze alweer.

Waarom nou niet eens een donkere jongen dan.

Die kunnen toch ook toveren.

Of een donkere man naar vrouw pre-op transpersoon. The best of both worlds.

Ze heeft zelfs geen toverstokje meer nodig.

bettafish14 schreef:

Helaas uitgesteld weer naar 2023

Hogwarts Legacy uitgesteld naar februari 2023 | Nieuws | Gamer.nl

avatar van bettafish14

Haha jup, afwachten maar, liever dat ze goed de tijd nemen.