Monster Hunter Rise (2021)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Capcom

De game speelt zich af in het door ninja's geïnspireerde Kamura Village. De game nodigt je uit allerlei levendige ecosystemen te verkennen en tegen enorme monsters te vechten om uiteindelijk de ultieme hunter te worden. Het verhaal speelt zich een halve eeuw na de verwoestende laatste grote ramp af. Hunters krijgen te maken met een nieuw en angstaanjagend monster dat is opgedoken en overal dood en verderf zaait.

• vanaf 26 maart te koop voor de Nintendo Switch

Die hoes had wel wat mooier gekund Capcom..
Het is wel mooi om te zien dat het (hopelijk) een Nintendo exclusief is, dat word steeds belangrijker sinds Microsoft zakken met geld bedrijven op koopt. Dit schijnt een Monster Hunter te zijn met veel meer verhaal er in en dat is precies wat ik miste in de vorige delen en een uitstekend geschikt spel voor online.
Ja ik heb hier nu al zin in..

Monster Hunter Rise is beter, uitgebreider en op een passender platform | Preview | Gamer.nl

"Dit belooft een spel te worden waar we het nog jaren over zullen hebben."

Woah! vandaag even de demo testen dames en heren..
En zet die hype train maar in beweging..