Kena: Bridge of Spirits (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door Ember Lab
Uitgegeven door Ember Lab en Maximum

Deze game is een story-driven action-adventure dat exploratie combineert met snelle gevechten. Als Kena vinden en creëren spelers een team van charmante spirit companions, die de Rot worden genoemd, Door te spelen verbeter je hun vaardigheden en creëer je nieuwe manieren om de omgeving te manipuleren.

Ja dit lijkt me dus wel een leuk spel.

Maandje vertraagd: zou 24/8 uitkomen maar dat wordt 21/9!

Ben hier wel nieuwsgierig naar. Wat ik tot nu heb gezien ziet er gaaf uit. Benieuwd naar de gameplay.

Komt inmiddels bijna uit, net even previews gekeken, lijkt de verwachtingen wel waar te maken!

Kan er nog niet inkomen. Erg lineair voor een open-world Zelda like game. Ook de battle en controls liggen me niet. Zit nu op een paar uurtjes en voelt nog altijd alsof ik met een tutorial bezig ben, terwijl je de game blijkbaar in een uurtje of 9 doorloopt. Ben bang dat deze gaat tegenvallen dus.

Ik wil deze wel spelen, maar ga 'm niet online kopen. Komt er geen fysiek exemplaar?

Merijn82 schreef:
Komt er geen fysiek exemplaar?

Die komt in november...

Bron: The physical edition of Kena: Bridge of Spirits launches in November of 2021. This game's deluxe edition will retail at $49.99 and come with some unique goodies, including a digital soundtrack, stickers, and a Golden Rot skin for Kena's spirit allies. Maximum Games has agreed to publish this version of the game, and users can preorder Kena now on their site.

Pre-order

Uier schreef:

Ik vind hem heerlijk spelen. Kwam hem toevallig in de Epic store tegen.
Ben pas net begonnen en zit er ongeveer in 2 sessies een klein uurtje in. Dat hij als een tutorial speelt stoort mij totaal niet.
De beelden en sfeer zijn geweldig.
Ben wel benieuwd of de wereld nog veel veranderd als ik verder in het spel ben. Maar ben op dit moment aangenaam verrast.
Ik geef 4 sterren en zal afhankelijk van het vervolg van de game dit al dan niet aanpassen.

avatar van Jordy
Sympathiek, zo’n nieuwe studio, en dat zachte prijsje voor iets dat best voor een AAA game door zou kunnen. Maar uiteindelijk toch een beetje teleurgesteld door deze game

Het begint allemaal leuk, met wat geplatform en gepuzzel in een mooie omgeving, om dan ineens in een soort dark souls achtige game te veranderen met de ene na de andere zeer pittige eindbaas. Ik moest helaas naar de “story mode” terugschakelen, waarbij je dan weer praktisch niet dood kan.

avatar van youngtick
Een game met een mooie grafische stijl, leuke gameplay maar geen verhaal met leidraad.