The Walking Dead Onslaught (2020)

PC VR / PlayStation VR

Ontwikkeld door Survios
Uitgegeven door Survios

Er is geen tijd om te rusten als je moet zien te overleven. Bereid je voor op een slachting van Walkers terwijl je in de huid kruipt van je favoriete personages uit The Walking Dead, en ga de confrontatie aan met de verschrikkingen van deze apocalyptische nieuwe wereld. De oorlog met de Saviors is eindelijk afgelopen, maar de schade zit nog diep in de harten van degenen die het hebben overleefd. Er zijn risico's en offers nodig om deze gebroken gemeenschap te herenigen en de resten van Alexandria weer op te bouwen voor toekomstige generaties. Ben jij bereid om jouw steentje bij te dragen?

• vanaf dinsdag 29 september te koop voor de PC VR
  • vanaf dinsdag 29 september te koop voor de PlayStation VR