RIDE 4 (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC
Racing

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

Kies uit honderden motoren met officiële licentie en rijd op tientallen circuits over de hele wereld, die zorgvuldig zijn ontworpen met een groot oog voor detail. Elk onderdeel is vervaardigd op basis van CAD-gegevens en laser- en 3D-scans voor grote precisie tot in de kleinste details. Stort je in een bijzonder en dynamisch avontuur, waarvan het verloop wordt bepaald door jouw beslissingen, en kies je eigen weg van de regionale evenementen tot de professionele competities. Doe mee aan uitdagende races, vaardigheidstesten, circuitdagen en een gigantische hoeveelheid evenementen, en laat zien hoe goed je kunt racen. Wie weet word je zelfs een officiële testcoureur voor een van de bekendste constructeurs.

• vanaf donderdag 8 oktober te koop voor de PC
  • vanaf donderdag 8 oktober te koop voor de PlayStation 4