Kingdom Hearts: Melody of Memory (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Music

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Ervaar de muziek van Kingdom Hearts zoals nooit tevoren. Melody of Memory bevat meer dan 20 personages, meer dan 140 muzieknummers en het online multiplayer speltype VS. Verken de muziek en herinneringen uit de Kingdom Hearts-games. Speel als bekende figuren uit de games, inclusief gastpersonages van Disney die je een handje komen helpen. Geniet van een enorme variatie aan muziek uit zowel de Kingdom Hearts-games als Disney, met een collectie van meer dan 140 songs. Stort je in de ritme-actie gameplay met onvergetelijke songs in deze muzikale reis.

• vanaf 13 november te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf 13 november te koop voor de PlayStation 4