Crossbow: Bloodnight (2020)

Ontwikkeld door Hyperstrange
Uitgegeven door Hyperstrange

Crossbow: Bloodnight speelt zich af in 1139. De kerk zweert het gebruik van de kruisboog af, omdat diens krachten duivels zouden zijn. De Coven of Crossbow, een eeuwenoude orde van jagers dat de balans tussen hemel en hel controleert, is het daar niet mee eens, zeker niet omdat er allerlei duivelse wezens op aarde arriveren. Spelers gebruiken een kruisboog met verschillende schietmodi. Snelle gameplay is daarbij het toverwoord.