Motocross Madness (1998)

Ontwikkeld door Rainbow
Uitgegeven door Microsoft

Pak je motor en doe mee aan indoor en outdoor motorcrossraces. Er zijn in totaal meer dan 30 banen waarop je kan racen of zoveel en zo mooi mogelijk op kunt stunten om je tegenstanders af te troeven. Daarnaast kun je ook nog je eigen baan ontwerpen.

Volgens mij heb ik hier alleen de demo van gedaan, en misschien een paar keer de full version bij een vriend. Maar alleen de demo vond ik al heel erg vet om te doen. En dan vooral het zo lomp mogelijk stunten. Ik weet nog wel dat als je op de baan in de demoversie aan de rand van het level een verticale berg op reed dat je dan keihard terug het level werd ingeschoten

avatar van jaspertje3
Klopt ja Dat was echt lachen! Heb het hele spel gratis bij zo'n microsoft controller gekregen, werkte best goed (alleen voor dat spel, andere spellen waren echt ruk om met die controller te spelen)

3,5 ster

Hadouken schreef:

Ik heb die demo ook. Die verticale rand is inderdaad hilarisch Dat ene parcours ken ik inmiddels ook volledig uit het hoofd (mijn ronderecord is trouwens 34,39 )

Had hem voor een schijntje op de rommelmarkt.

Prima spelletje, was leuk om in zon wijde omgeving te stunten met de motor. Het gevoel van snelheid zat er goed in en het spel zag er goed uit. Gelukkig ook stuurde het heel behoorlijk, erg belangrijk bij dit genre.

riczz
ik weet nog wel dat ik altijd naar de rand van het land ging en toen de heuvel op reed.
Dit was zo geweldig want als je dan nog een stukje door reed dan werd je weggeschoten .......
Ultimiem plezier!!

avatar van Bennerd
Haha, heb dat ook nog gedaan. Prachtig om je zien weg te vliegen. Heb daarna nog geprobeerd om steeds op het randje te blijven rijden, maar dat duurde te lang

Vroeger nog veel gespeeld en zeker geen slecht spel.
Was leuk voor stunts vooral vond ik:-)

avatar van wiiplayer
Vond het altijd wel geinig als je dan boven op zo'n berg opeens keihard werd weggeblazen xD