Riders Republic (2021)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia / PC
Sports / Action

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Stort je op het massale multiplayerspeelterrein van de Riders Republic. Pak je fiets ski's, snowboard of wingsuit en verken een sportparadijs in een open wereld waarin jij de regels verzint – en overtreedt. Speel tegen meer dan 20 spelers tegelijk op een massaal multiplayerspeelterrein. Laat je gelden in een race met een massastart en kom al botsend, grindend en vechtend over de finishlijn. Pas je personage aan om je gevoel voor stijl te laten zien aan je vrienden of de concurrentie te intimideren. Verken de grote open wereld met je fiets, ski's, snowboard of wingsuit in het speltype Career of multiplayerevents. Ga uit je dak op bergen van beroemde Amerikaanse nationale parken zoals Yosemite, Zion en Bryce Canyon.

• vanaf 25 februari 2021 te koop voor de Google Stadia
  • vanaf 25 februari 2021 te koop voor de PC