Party Hard 2 (2018)

PC / Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation 4

Ontwikkeld door Kverta, Pinokl en Hologryph
Uitgegeven door tinyBuild

Kies uit honderden opties om de luidruchtige feestgangers aan te pakken, vernietig per ongeluk een drugskartel, en red de aarde van een buitenaardse invasie. Moge de kippen met je zijn. Je wilt gewoon lekker slapen... maar het is drie uur 's ochtends en je buren hebben weer zo'n idioot luid feest. Tijd dat je daar een einde aan breit - op elke mogelijke manier. Tientallen nieuwe vallen waaronder combo's: gebruik verschillende substanties die samen een reactie teweegbrengen.