Space Junkies (2019)

Shooter / Sports
multi player / online

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

De ruimte is altijd al een vijandige plek, maar nu is het veranderd in een bloedig strijdtoneel. Neem deel aan de Dirty Bowl, een hyperactieve nieuwe sport waarin spelers het met jetpacks en wapens tegen elkaar opnemen. De dood komt snel en hard uit alle richtingen terwijl je al vliegend vecht door de verschillende Orbital Arenas (Orenas), speciaal ontworpen voor dit dodelijke spektakel. Jij maakt deel uit van de elite Tribes van gewapende Spacers die het opnemen in Team Deathmatch, Free-for-all, King-mode, of 1v1 en 2v2 Duels.