Hyrule Warriors: Age of Calamity (2020)

Alternatieve titel: Zelda Musou: Age of Calamity

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Omega Force en Koei Tecmo

Reis naar het verleden en vecht om de teloorgang van Hyrule te voorkomen in Hyrule Warriors: Age of Calamity voor de Nintendo Switch! Een eeuw voor de gebeurtenissen in The Legend of Zelda: Breath of the Wild hangt het lot van Hyrule aan een zijden draadje. Leid je troepen naar het slagveld en vecht tegen Ganon, het Onheil, in een ultieme poging om het koninkrijk te redden.