Grizzland (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Khud0
Uitgegeven door Khud0 en Eastasiasoft

Welkom op de Grizzled Planet, een naadloze open wereld retro platformgame met old-school uitdagingen. Verken zonder pijlen om geheime gebieden te onthullen. Rust jezelf uit met unieke voorwerpen en vaardigheden, zoals de mogelijkheid om te krimpen en te groeien of te exploderen en weer één te worden. Alleen door jezelf te leren kennen, kun je vijandelijke dino's in een meeslepend gevecht de baas worden en de waarheid over Grizzland achterhalen.