Escape from Tethys (2018)

PC / Macintosh / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Whimsical
Uitgegeven door Whimsical en Sometimes You

Je zit moederziel alleen gevangen op een koude, verre planeet. Je wordt achtervolgd door een droid met één doel, namelijk alles op zijn weg doden. Je moet ontsnappen. Verken de vijandelijke omgeving en zoek geheime upgrades en nieuwe wapens om eindelijk van deze donkere, vijandige planeet weg te kunnen. Escape from Tethys is een metroidvania vol actie en avontuur dat zich afspeelt op de verre planeet Tethys. Je bent een wetenschapper die nieuwe wapentechnologie ontwikkelt, maar dan loopt alles mis.