Roommates (2014)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Apple iOS / Android / Xbox One / PlayStation Vita
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Winterwolves
Uitgegeven door Ratalaika en WinterWolves

Speel als rockgod Max of boekenwurm Anne terwijl zij zich worstelen door hun ervaringen in het eerste jaar van de middelbare school. Tussen slechtgehumeurde professors en een belachelijk afleidend studentenorgaan in zullen ze alles moeten geven om het tweede jaar te kunnen halen. Ze zullen hun studentenleven delen met vier andere mede-bewoners wanneer ze hun studielast kiezen, hun baantjes en misschien zelfs wel iemand waarmee ze wat buitenschools plezier kunnen beleven.