Tony Stewart's All American Racing (2020)

Xbox One / PlayStation 4 / PC
Racing

Ontwikkeld door Monster
Uitgegeven door Monster

All-American Racing, ontwikkeld in samenwerking met drievoudig NASCAR Cup Series-kampioen Tony Stewart. De game beschikt over US Legend Cars, Street Stocks en Big Block Modifieds, naast 26 gloednieuwe onverharde circuits. Je hebt de volledige controle over waarmee je racet en hoe je ermee racet. De game kent een career mode. Bouw je onderneming op en word een racemagnaat terwijl je je team uitbreidt over meerdere raceklassen en je organisatie opbouwt tot een race-imperium