Super Mario 3D All-Stars (2020)

Nintendo Switch
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Nintendo

Ontdek drie van Mario's grootste 3D-avonturen met Super Mario 3D All-Stars op de Nintendo Switch! Deze speciale bundel bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, alle drie geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met verbeterde HD-graphics, Joy-Con-besturing en een muziekspeler met de epische soundtracks van alle drie de games.

SeptuSword schreef:
Val je buiten de boot? Tja, eerlijk, als je een echte en oprechte verzamelaar bent die dit in zijn collectie wou hebben bij release was er zat tijd.

Yup. En nope. Ik let niet iedere dag op wanneer iets in pre-order gaat. Zeker niet omdat ik zelden of nooit iets fullprice koop. Toen ik het merkte was het al uitverkocht. Maar het is geen day-one must - copietje rond kerstmis scoren was heel aardig geweest. Maar dat zit er dus fysiek niet meer in. En nou vind ik het moreel ook best bijzonder klantonvriendelijk dus...zoals gezegd hoef ik niet te tonen dat ik 'een echte collector', 'oprechte verzamelaar' of tot de 'elite' behoor.

Breng je iets uit, maak het dan beschikbaar voor iedereen. En niet voor een publiek dat zich plots 'speciaal' voelt of wil voelen.

Maar goed, daar heb ik het al over gehad. Ik wil niet al te vaak in herhaling vallen. Zeker niet over iets dat ogenschijnlijk volgens de nieuwtjes en berichten ook slechts emulatie is, en dus nog niet eens een echte herwerking / port.

Ik hoop voor degenen die het in huis halen dat het degelijk speelt, maar ik ben daadwerkelijk erg benieuwd hoe de controls gaan uitpakken en / of die aanpasbaar zijn.