Super Mario 3D All-Stars (2020)

Nintendo Switch
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Nintendo

Ontdek drie van Mario's grootste 3D-avonturen met Super Mario 3D All-Stars op de Nintendo Switch! Deze speciale bundel bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, alle drie geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met verbeterde HD-graphics, Joy-Con-besturing en een muziekspeler met de epische soundtracks van alle drie de games.

Lekker bezig man. Gewoon bam anders krijg je een zooitje hier moeten we niet hebben.

centurion81 schreef:
Mannen back on topic nu weer Jammer dat horeca dicht is, anders zou ik zeggen drink es samen n pilsje

Heb de offtopic dingen allemaal verwijderd

Brengt de corona me toch nog iets goeds

avatar van JacoBaco
Ajax&Litmanen1 schreef:

Brengt de corona me toch nog iets goeds
Blijf nou is on topic joh.

On topic:

De collectie is but.

Stelt teleur.

Kan er goed mee leven dat wel.

Leven gaat door.

Nieuwe rondes nieuwe kansen.

Elke dag.

Scheiding der seizoenen doet nergens afbreuk.

Heel erg de moeite.

Leuke wijven met allemaal bloemetjes.

De collectie is but? Gameplaytechnisch is dit het beste wat in jaren is verschenen.

Daar heb ik het natuurlijk niet over.

Hehe het gekibbel gaat hier gewoon door wie wint er?

Zeg jij het maar.

avatar van legian
Nintendo natuurlijk.

Kwam op mij niet over als gekibbel. Eerder het hebben over waarom dit pakket wel/niet de moeite waard zou zijn. Ieder zijn recht het prijskaartje, de schaarsheid van de fysieke exemplaren, of het feit dat je deze 3 games per se in één pakket moet kopen onprettig vind.

Het blijven inhoudelijk 3 hoog gewaardeerde namen in het platform genre, die goed functioneel geport zijn. Persoonlijk heb ik geen problemen ervaren met het prijskaartje of de schaarsheid. Ja, 60 euro is ietwat duur in vergelijking met concurrenten (Crash of Spyro) die remakes uitbrachten van 40 euro. Maar 2e hands betaal je minstens zoveel om deze game samen te kopen. Om nog maar te zwijgen over dat je een werkende N64, Wii met Gamecube controllers moet hebben om ze te kunnen spelen. Het is verre van nieuw dat remasters, ports of remakes voor een hoog prijskaartje verkocht worden of dat je ze per se in één pakket moet aanschaffen. Daar is Nintendo niet gek anders in geweest met deze keuze. De games vragen zeker tientallen uren van je tijd, wat veel meer is in vergelijking met bv de 7 uur die je aan de remake van RE2 of RE3 besteed, en je kunt het te allen tijde in de store aanschaffen. Was 40 euro gepaster? Ja. Had er meer in het pakket gekunt zoals bv Mario Galaxy 2? Ja. Maar vind dit eerder een kleine financiële hinder dan een gamereeks verpestende fout.

Mario Sunshine op Switch kan met GameCube-controller gespeeld worden | Nieuws | Gamer.nl

Cool! Ga ik proberen.

Ik ben zo iemand die nog altijd Gamecube controllers bezit en een Switch/Gamecube adapter heeft gekocht. Speel bv wel eens Mario Kart 8 Deluxe tegen vrienden die dan een GC controller kunnen gebruiken.

Bij Media Markt de hele shit nou tastbaar op je senses wat wil zeggen je kunt het voelen je kunt het proeven kunt het zelfs ruiken voor 55.

Begint al ergens op te lijken.

Ik heb er echt niet meer dan een tientje voor over eigenlijk.

Zoveel andere toffe dingen om te doen en te bespelen in het hier en nu.

Confusie schreef:

Begint al ergens op te lijken.

Ik heb er echt niet meer dan een tientje voor over eigenlijk.

Zoveel andere toffe dingen om te doen en te bespelen in het hier en nu.

Alleen is dit over 5 maanden niet meer beschikbaar via de normale kanalen. Dan moet je op Markplaats op Ebay gaan zoeken. Zelfs als je meer te spelen hebt zou ik dit echt halen. Komt vanzelf een tijd dat je dit wel wil spelen. Ik ben nu ook even bezig met andere games, dit fanatieker spelen komt wel begin 2021.

Ben benieuwd wat ze over een paar jaar tweedehands doen. Zo schaars is die cartridge in ieder geval vooralsnog niet.

is nu zelfs al met korting te bekomen zag iets van 47€ op amazon.nl onlangs.