Super Mario 3D All-Stars (2020)

Nintendo Switch
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Nintendo

Ontdek drie van Mario's grootste 3D-avonturen met Super Mario 3D All-Stars op de Nintendo Switch! Deze speciale bundel bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, alle drie geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met verbeterde HD-graphics, Joy-Con-besturing en een muziekspeler met de epische soundtracks van alle drie de games.

Vanaf 18 september zes maanden lang verkrijgbaar!

Onbeperkt los aanbieden in de shop dachie daarvan.

Zou ik nog wel twee tientjes over hebben voor Sunshine.

All Stars was destijds een mooie collectie met de Lost Levels er ook nog bij, dit heeft daar weinig mee van doen.

Ze proberen je te rippen door onder andere ook de nostalgie factor mee te laten spelen.

Logische titels, maar ik pas toch hiervoor. Ik had het leuker gevonden als ze iets nieuws hadden bedacht in de trant van Evoland (2013)

avatar van legian
Deze gaat ergens in de komende maanden hier wel binnen komen. Galaxy nooit gespeeld en de andere alleen maar kunnen spelen bij vrienden. Vooral Sunshine kijk ik wel naar uit om weer eens te spelen.

Wel jammer van de tijdelijke beschikbaarheid, maakt het gevoel van geldklopperij nog wat groter.

Bijna overal fysiek al uitverkocht.

Blij dat ik gisteravond meteen de game al besteld heb.

Al in het Nintendo topic gezet: tof dat dit er is, wil dolgraag voor de eerste keer Galaxy spelen. Wel jammer dat het een luie port is. Geen HD en ook het ontbreken van Galaxy 2 vind ik best wel lamlendig.

Maar het herspelen van SM64 en Sunshine en een eerste ervaring met Galaxy vind ik wel enorm lekker. En dat al over 2 weken.

Ook in alle haast maar besteld want ja een beperkte collectors editie is wel fijn om te hebben.

Ik zie hem nog te koop bij Gamemania, Bol.com, Shop4nl

banjo schreef:

Ik zie hem nog te koop bij Gamemania, Bol.com, Shop4nl

Bol.com? Waar? Is nergens te vinden hoor.

To be honest vind ik het zo'n bedrog dat ik hier nog niet eens moeite voor wil doen. Wordt 64 en Sunshine op de shop aangeboden voor 20 per stuk wil ik er evt wel over denken maar op deze smiechterige manier wil ik het nog niet eens gaan ondersteunen. Gigantisch veel fans en mensen vallen dus uit de boot. Goed bezig zo, terwijl het kopje klantenbinding de komende 2-3 jaar toch best belangrijk zal zijn. Ook hier zakt mijn broek dus spontaan van af.

Sinner schreef:

De digitale versie is gewoon voor iedereen te koop tot maart 2021. Niemand hoeft dit te missen. Alleen fysiek is het lastiger.

Ik hoef dit niet te missen maar dat ga ik toch maar even wel doen.

avatar van SeptuSword
Ik ben ook gevallen voor een pre-order. Al is het alleen maar om Sunshine. Ik heb nog altijd de Wii-U aangesloten op de televisie en om dan ook nog een GameCube aan het toestel te knuppen maakt het een puinhoop. Plus, het is portable dus dat is wel erg tof tegenover de GameCube of een emulator voor de stoute mensen onder ons.

Als iemand het vandaag de dag verdient om geëmuleerd te worden juist ja je vat 'm al.

SeptuSword schreef:
Ik gebruik de Wii daarvoor, net iets makkelijker.

Toen ik een Wii had in 2008 nog eens Mario 64 voor een paar euro in de virtual console gekocht.

Die afschaffen om dit soort stunts uit te halen.

Juist ja.

Je mag je er best kwaad over maken.

Worden gewoon geript waar we bij staan.

Zeggen ze wat over Disney.

Kan niks bedenken wat zij ooit hebben gedaan dat zich ook maar enigszins kan meten met dit.

Dit schaamteloosheid ten top elk greintje fatsoen ver voorbij.

Ik wil deze spellen ook best op mijn Switch maar op deze manier is het voor mij geen optie.

Was nog anders geweest als Galaxy 2 er ook bij zat.

En ze er dan €40,- voor hadden gevraagd.

Confusie schreef:

Zeggen ze wat over Disney.

Nou, dat Disney+ nu de film Mulan aanbiedt, maar dat je daar maar liefst 22 eur voor neer moet tellen naast de kosten voor het abonnement is een ook een sterk staaltje dikke middelvinger.

Maar die komt straks wel gewoon voor iedereen op Disney+.

Proberen hier gewoon ongeduldige mensen te tillen.

Zeg ook niet dat Disney een onberispelijk bedrijf is.

Maar dit hier is weer iets nieuws.

Is namelijk vooral ook die tijdelijke beschikbaarheid die ik te gortig vind om verder gedachten aan te spenderen.

Ach nou! Ik wist het ik wist het....
Confusie en Sinner die houden hun poot stijf.
Zo voorspelbaar! hahaa ja maar dat geeft niks hoor you are what you is he...
(altijd tegen de stroom in deze 2) Ik ben ook voorspelbaar om het wel te kopen dus ja..

Waar doel je op.

Dat dit geen ripdeal is.

Prima als jij graag eentje laat boren waar het eigenlijk niet hoort maar ga niet doen alsof hier iets redelijks aan is.

avatar van Princess Piranha
Is dit product overpriced en worden er vieze marketing trucjes toegepast door Nintendo: Jazeker

Is het een product dat veel mensen graag willen spelen ondanks dat: Jazeker

Het idee is leuk, en oprecht fantastisch als je de games nog niet gespeeld hebt of graag weer kan spelen en daar niet de mogelijkheid toe hebt. Voor mij doet het helaas niet zoveel. Mario 64 kapotgespeeld, want dat was mijn eerste Mario én Nintendo game. Geen behoefte om die nu weer te spelen. Sunshine en Galaxy beide rond release gekocht destijds, doordat mijn Wii nog aangesloten is op mijn tv kan ik die games gewoon nog spelen. Dus voor mij geen enkele behoefte om dit te halen.

Dat dit geen ripdeal is.

Nou een Ripdeal is wel een woord wat in het criminele circuit regelmatig voor komt.
Dat vind ik te hard, maar ja het is een doosje met cassette zonder boekje, poster of een sticker.
Ik noem het eerder aan de schrale kant voor die prijs..
En het had erg mooi geweest zijn dat er nog een digitale code in zat voor Super Mario Galaxy 2.
Ja mee eens, maar ik kijk ook altijd even vooruit en verwacht toch dat de prijs nog om hoog gaat voor de verzamelaars dat is altijd fijn om in bezit te hebben.

Er valt alles op aan te merken, maar ik denk dat je voor die 60 Euro ook gewoon 60 uur speelplezier krijgt met 3 van de beste platformgames ooit gemaakt. Dat is geen ripdeal nee. Daarbij, je bent er zelf bij of je dit koopt, Nintendo dwingt je niet.

Ik wilde dit zo graag dat ik het direct heb gekocht. Nu al zin in.

En over 2 maanden gewoon voor 200 Euro op Marktplaats verkopen. Grapje.

Confusie schreef:
Onbeperkt los aanbieden in de shop dachie daarvan.

Nee dan is het geen marketing meer en dan verlies je de spanning's boog van de hype.
Het is nu bijna overal uitverkocht dus drop die bom en dan verkoop je het beperkt.
En dan na een maandje of zo los aanbieden in de E-shop voor een leuke prijs.
Plus Mario Galaxy 2 en meer favorieten.

Ratchet & Clank remake, dus vanaf de grond opnieuw opgebouwd spectaculaire visuals vier tientjes.

Jammer dat Nintendo zich niet wat meer sympathiek wil profileren.

Is ook gewoon een spelletje wat ze spelen.

Er is echt niemand die een dikkere biefstuk gaat eten vanwege dit.

Maar goed dat is dus hoe hebzucht werkt wat is ook nog nieuw.

Nintendo weet dat men het toch wel wil spelen en kopen. Het is inderdaad niet zo sympathiek wat ze met beschikbaarheid, prijs en bewerking doen, maar je kiest zelf of je het wil spelen. Mij is er veel aan gelegen dit te spelen. Jij wil niet, ook prima.
Ik vind maar een ding kut en dat is dat Galaxy 2 er niet bij zit.

Ik ga liever voor 3D World ik laat me niet dwingen om dit te kopen wat ze wel proberen te doen.

Vervelend man.

Maar we zullen hier binnenkort enthousiast komen vertellen hoe leuk de nieuwe uitgave is.

Mario is Mario ook wel grotendeels. De drie spellen die ze hier aanbieden ken ik wel, 3D World altijd erg benieuwd naar geweest en die krijgt ook nog extra content dus lijkt me wel de betere deal toch wel.