Hotshot Racing (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PC
Racing

Ontwikkeld door Sumo Digital en Lucky Mountain
Uitgegeven door Curve Digital

Hotshot Racing is een razendsnel racespel in arcadestijl waarin driften, vlijmscherpe retrobeelden en een ongelooflijk gevoel van snelheid worden samengevoegd tot een opwindende race-evaring.

Als de besturing wat okay is lijkt me dit wel tof! Horizon Chase Turbo was Top Gear spelen, dit lijkt me soort Daytona USA

Hotshot Racing Nintendo Switch Review! - YouTube
A realy good game..

Met uitgebreide mogelijkheden van af de bank met 8 spelers? online schijnt het nog het beste onderdeel te zijn. Een paar min puntjes dat wel maar met een kleine patch kan het zomaar een hit worden.

centurion81 schreef:
Als de besturing wat okay is

Die is oke !

Ja speelt goed! Ik zag dat deze game ineens in GamePass zat dus even een uurtje gespeeld. Ben je zoals ik fan van Horizon Chase Turbo dan zit je wel goed met deze game. Geinige game