Hypnospace Outlaw (2019)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4

Ontwikkeld door Tendershoot en ThatWhichIs
Uitgegeven door No More Robots

Greetings Enforcer, en bedankt voor je inschrijving bij de Hypnospace Patrol Department! Terwijl de corporatocratie slaapt, kopen bandieten overal in onze geliefde Hypnospace verschrikkelijke overtredingen en deze virtuele straten gaan zichzelf niet controleren! Hypnospace Outlaw is een internetsimulator uit de jaren 90 waarin je Hypnospace's grote verscheidenheid aan rare en prachtige websites doorzoekt om kwaadwillenden op te sporen, terwijl je ook je inbox in de gaten houdt, virussen en adware vermijdt en een overvloed aan apps downloadt die al dan niet kunnen wees nuttig. Als onderdeel van je werk als Hypnospace Enforcer, zul je uitkijken voor inbreuk op het auteursrecht, internetpesten en meer, met rapporten en beloningen die rechtstreeks van de Hypnospace Patrol-afdeling naar je inbox komen. In je vrije tijd kun je je HypnOS-desktop aanpassen zoals je wilt, met een verscheidenheid aan downloads, achtergronden, schermbeveiligingen en helperbots om je gezelschap te houden.

Leuk, op Geocities websites uit de jaren 90 spelen! Maakte destijds zelf ook dit soort websites haha Kan me voorstellen dat dit snel verveelt, maar het is zo'n vreemd spelconcept dat ik het toch maar op mijn wishlist zet