Shing! (2020)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / PC / Macintosh
Action / Fighting

Ontwikkeld door Mass Creation
Uitgegeven door Mass Creation en Whisper

Ervaar een spannend en meeslepend beat-em-up-vechtsysteem. Word een sierlijke ninja en hak op stijlvolle wijze demonen in de pan. Sluit je aan bij een groep stoere krijgers en ga op een bloederig avontuur in het land van mythische monsters.

Vanaf vandaag blijkbaar ook voor de Switch. Ziet er verrassend leuk uit moet ik zeggen. Scrolling beat 'm up die blijkbaar net als Wulverblade e.d door de grote menigte een beetje over het hoofd is gezien. Volle pond van 20 ga ik er ook niet voor geven maar voor een 5-10tje...

Nou ja, even een reviewtje gekeken of het eventueel de moeite is op Switchcorner. Blijkbaar nogal wat FPS drops en meerdere crashes tijdens een playthrough van een paar uur. Moet er echter wel uit te patchen zijn lijkt me aangezien de overige versies (die al wat langer uit zijn) hier geen last (meer?) van lijken te hebben. Maar even wachten dan. Op de PC trouwens wel in de aanbieding momenteel voor maar 4,19 zag ik. En een demo.