Nexomon: Extinction (2020)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Vewo
Uitgegeven door Vewo en PQube

Nexomon: Extinction keert terug naar klassieke monstervangspellen, met een nieuw verhaal, excentrieke personages en ruim 300 unieke Nexomon om te vangen en temmen. De wereld is op de rand van uitsterven. Machtige Tyrant Nexomon vechten nu om de heerschappij over mens en monster. Kom bij het gilde van temmers en start een epische reis om de balans te herstellen, voordat alle hoop verloren is.