Call of Duty: Black Ops - Cold War (2020)

Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 4 / PlayStation 5 / PC

Ontwikkeld door Treyarch en Raven
Uitgegeven door Activision

Black Ops Cold War speelt zich af in het begin van de jaren tachtig van de Koude Oorlog. De campaign volgt de CIA-agent Russell Adler terwijl hij een vermeende Sovjet-spion, Perseus, achtervolgt met als doel de Verenigde Staten te ondermijnen en de machtsverhoudingen in de richting van de Sovjet-Unie te doen kantelen.

• vanaf 13 november te koop voor de PC
  • vanaf 13 november te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf 13 november te koop voor de PlayStation 5
  • vanaf 13 november te koop voor de Xbox One
  • vanaf 13 november te koop voor de Xbox Series X/S

Grappig dat hier (te verwachten in het huidige politieke klimaat) best alweer wat heisa om is. Die trailer schiet bij velen blijkbaar in het verkeerde gat vanwege de complot theorieen e.d en de footage van de diverse bestaande personen. Ik vond hem alleen maar bijzonder sfeervol. Ben benieuwd wat we hiervan mogen verwachten qua game en verhaal. Aangezien hij nog op de Xbox One uitkomt is het er eentje die ik vroeg of laat toch nog wel eens uit een budget bak haal.