Vader Immortal: A Star Wars VR Series (2020)

PC VR / PlayStation VR

Ontwikkeld door ILMxLAB
Uitgegeven door ILMxLAB

Begeef je in een sterrenstelsel hier heel ver vandaan en ervaar het eerste Star Wars-verhaal, exclusief ontworpen voor virtual reality. Betreed samen met nieuwe bondgenoten het mysterieuze fort van Darth Vader en bind de strijd aan met angstaanjagende vijanden, waaronder de Sith Lord zelf. Vorm de spil van een verhaal waarin de redding, of de vernietiging, van het sterrenstelsel in jouw handen ligt.