Rise of Flight (2009)

Alternatieve titel: Rise of Flight: The First Great Air War

Flight / Simulation

Ontwikkeld door 777
Uitgegeven door neoqb

Tijdens de Eerste Wereldoorlog is er veel technologische vooruitgang geboekt, wapens die direct op het slagveld werden getest en verbeterd. Vooral de luchtvaarttechnologie steeg hierdoor tot grote hoogten. Stap in deze volwaardige vluchtsimulator in je tweedekker, zoals de Franse SPAD XII.C1 of de Duitse Fokker D.VII, en bewijs dat je de beste jagerspiloot in je divisie bent.