Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Rabbit & Bear
Uitgegeven door Rabbit & Bear

Als de League of Nations, in een vredespoging met het Galdean Empire, besluit een gezamenlijke expeditie te organiseren, twijfelt de jonge onervaren avonturier Nowa geen moment en meldt zich aan. Op zijn reis ontdekt hij echter al snel een mysterieus magisch voorwerp, een zogenaamde Rune-Lens. Deze magie zal de reden worden van een ongenadige oorlog tussen beide rijken.

Wellicht een wat voorbarige toevoeging (want de kickstarter loopt nog), maar als 't team achter een van m'n fav rpg's een spiritual sequel aankondigt, wordt de urge om te hypen te hoog...

Nee, niet super enthousiast eigenlijk, sceptisch of ze dezelfde lightning kunnen bottelen...
Wel iig al lekker veel stretchgoals gehaald!