The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV (2018)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Nihon Falcom
Uitgegeven door Nihon Falcom en NIS

Het Erebonian rijk staat aan de vooravond van oorlog! Kort na het einde van Trails of Cold Steel III bevinden de helden van Class VII zich, met de volle kracht van het Empire, op het pad naar overheersing. Als de held van de Erebonse burgeroorlog, en instructeur van Class VII, Rean Schwarzer, vermist raakt, begint een race tegen de klok om hem te vinden, voordat het rijk in chaos wordt gestort.

• vanaf dinsdag 27 oktober te koop voor de PlayStation 4