Crusader Kings III (2020)

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Paradox
Uitgegeven door Paradox

Crusader Kings III komt met een groot aantal nieuwe manieren om het succes van je koninklijk huis te verzekeren ten opzichte van zijn voorganger uit 2012. Het is een diepgaande RTS waarin je te maken krijgt met bedevaarten, vikingen, ridders en boerenopstanden.

avatar van patenpac
Hoewel het voor mij lang geleden is, heb ik met deze game nog eens een pre-ordertje geplaatst. Lang geleden dat ik nog zo hard uitkeek naar een Paradox game (behalve dan Empire of Sin die volgt, aangezien ik stiekem wel eens graag Don patenpac ben).

Benieuwd of we hier terug via incest duivelskindertjes op de wereld kunnen brengen!