The Da Vinci Code (2006)

PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door The Collective
Uitgegeven door 2K

The Da Vinci Code is gebaseerd op het boek van Dan Brown. In dit 3e persoon actie-avonturen spel moet de speler raadsels oplossen, gevechten aangaan en achtervolgers afschudden en dit alles om een moord op te lossen en daarmee ook een stukje geschiedenis.

avatar van jaspertje3
1,5
Rukspel met een rukfilm

1,5 ster!

avatar van Shangri-la
Ik vond dit spel wel meevallen, vooral met het puzzelgedeelte heb ik mij wel vermaakt dus een 1 vind ik nou ook weer niet verdiend.

avatar van jaspertje3
1,5
Besturing was ook lastig.. Maar het onderwerp interesseert me ook niet. Heb em gelukkig kunnen verkopen.

1,0
Weer zo'n bagger game! Alleen de puzzels waren redelijk goed uitgewerkt, maar je raakte zeer snel vast in de spelomgevingen. Grafisch ziet de game niet uit, want de afwerking is te slecht voor woorden. Kortom: deze game zuigt big time!!!
Cijfer: 1*!

avatar van wiiplayer
ZEER overbodige game voor een zeer goede film.
0.5***

avatar van 7higer7
1,0
geweldig boek , film , ging wel , slechte game te lang dradig graphics vielen me nog weel mee maar voor de rest is heb ik deze game gewoon door de wc gespoelt 1*

1,0
Ik zag de game in de opruimbakken liggen in de Media Markt. De game verdiend ook niet beter.

avatar van Jim Carrey
Een niet erg boeiend spel als ik heel eerlijk mag zijn, De Film met Tom Hanks en het Boek was heel Goed maar de Game had er van mij niet hoeven zijn.

X_MaRtIjN_X__
ik vond het zeker geen slecht spel
ik heb echt genoten van The Da Vinci Code.

avatar van LimeLou
Slecht spel, niet zo absurd slecht zoals veel mensen zeggen, de puzzels waren zelfs creatief vond ik, maar voor de rest is er nauwelijks iets goeds te bekennen bij deze game